Queixes i reclamacions

El Col·legi és l’entitat competent per valorar les actuacions professionals dels seus col·legiats, comprovar que s’adeqüen i compleixen la bona pràctica mèdica i les obligacions deontològiques de la professió, sancionant, si és el cas, les conductes infractores.

Les queixes i reclamacions per l'actuació professional d'un col·legiat, tant si es presenten per un usuari o per un altre col·legiat, hauran de constar per escrit dirigit a la Junta de Govern del Col·legi, en el que com a mínim, hi constarà:

  • a) el nom i cognoms de la persona que formula la queixa o reclamació
  • b) el domicili postal a efectes de notificacions, o l'adreça electrònica en el seu cas.
  • c) descripció dels fets, motiu de la queixa i concreció de la petició, amb identificació del col·legiat contra el que es formuli la queixa o reclamació.
  • d) La data de l’escrit, i signatura manuscrita o certificat digital de l'interessat que formula la queixa o reclamació.

L'escrit es pot presentar en el Registre General del COMB, al Passeig de la Bonanova, 47, planta -1, de Barcelona (08017), personalment o per correu administratiu, o bé, a distància i electrònicament, amb certificat digital en que s'identifiqui a la persona que formula la queixa o reclamació

Tf. General d’assistència 93 567 88 88 (centraleta)

 

Ens pots trobar a...

E-mail:



Tel:
93 567 88 88


Atenció al públic:
Dll a Dj de 8.00 a 18.00
Dv de 8.00 a 15.00
Agost: Dl a Dv de 8.00 a 15.00


Més informació

COMB
© Col·legi Oficial de Metges de Barcelona
Darrera actualització:
Inici | Contacta'ns | Avís legal | Política de Cookies | Mapa web