Articles de rellotgeria i joieria a Reus o online.
A ROVIRA JOIERS trobareu una gran selecció de les millors marques de rellotges suïssos: Maurice Lacroix, Longines, Montblanc, Oris, Rado, Hamilton, etc., a més de disposar de taller de rellotgeria amb tècnics especialistes on podreu portar a reparar o revisar el vostre rellotge.
Descobrireu un gran assortiment en joieria, ja que disposa d’un taller de disseny i creació de joies amb mètodes artesanals, i elaboració manual de cada una de les joies, unint tecnologia i artesania per tractar els materials més nobles i les millors pedres precioses. Tenim una àmplia selecció en anells de compromís i aliances de casament.
Són distribuïdors oficials de marques com U-boat, Pandora, Swarovski, Daniel Wellington, Gold & Roses, Lecarré, Emporio Armani, Tommy Hilfiger, Bering, Hugo Boss, Avi-8, Bohemme, … També podreu disposar de l’assessorament del seu departament de regals d’empresa per a qualsevol acte que hagueu d’organitzar.
Ofereix:
15% de descompte en la compra d’articles de rellotgeria i joieria, tant a la nostra botiga física com per a la compra online a www.rovirajoiers.com, utilitzant el codi promocional: COM15.
Cal identificar-se presentant: (algun d'aquests documents) a la botiga.
- Carnet Col·legial (Sol·licitud Carnet Col·legial)
- Carnet d'Estudiants COMB (Sol·licitud Carnet)
- Targeta Visa del col·legi (Sol·licitud Targeta)
Per a més informació:
ROVIRA JOIERS
Carrer Llovera, 28
Reus (Tarraogona)
Telèfon 977 315 120
www.rovirajoiers.com
info@rovirajoiers.com