Innovació i emprenedoria

35è Fòrum d'Inversió Healthcare Barcelona (edició presencial i online)

30 d'octubre de 2025 - 16.30 hores a la Sala d’Actes del CoMB

Accés al vídeo de la jornada

El Fòrum d’Inversió Healthcare Barcelona, amb més de 15 anys de trajectòria, s'ha posicionat com a referent en l'ecosistema biomèdic català, tot promovent la innovació i l'emprenedoria entre el col·lectiu mèdic amb l'objectiu d'apropar emprenedors i inversors del sector sanitari.

Aquesta 35a edició, tindrà una novetat molt important, i és la presentació de la nova Xarxa Med Angels del CoMB, formada principalment per metges i metgesses amb interès inversor.

Podran presentar-se com a candidates al Fòrum empreses que estiguin en cerca de finançament en fase llavor.

Se seleccionaran aproximadament sis empreses per fer el seu “pitch” davant dels assistents al Fòrum, entre els quals hi haurà membres de la Xarxa Med Angels del CoMB.

Les startups finalistes d’aquesta edició tindran l’oportunitat de participar en el programa exclusiu Ready4Investment de preparació a la inversió.

A més, com a novetat també d’aquesta edició, es presentaran dos projectes pre-empresarials seleccionats per l’Àrea d’Innovació i Emprenedoria com a projectes d’alt potencial emprenedor i de translació clínica, formats per equips multidisciplinars (metges- tecnòlegs), amb la finalitat de poder donar visibilitat a aquells projectes alineats amb la missió del GIPS i potencialment invertibles en un futur proper.

Coorganitzen: Àrea d’Innovació i Emprenedoria del Col·legi de Metges de Barcelona, Barcelona Activa – Ajuntament de Barcelona, Biocat i EIT-Health.

 

35è Fòrum d’Inversió Healthcare

Informació i dades d'interès per als emprenedors

Ets emprenedor?

(Termini finalitzat)

Vols assistir al 35è Fòrum d’Inversió Healthcare Barcelona?

Inscripcions obertes fins al 29 d'octubre

(Termini finalitzat)

Programa

16.30 h - Benvinguda i presentació de la trobada a càrrec de les Entitats Organitzadores.

  • Georgina SorrosalDirectora Àrea d’Innovació i Emprenedoria del Col·legi de Metges, obre l’acte i dona la benvinguda.
  • Juan BaselgaDirector de Serveis a les Empreses de Barcelona Activa – Aj. de Barcelona.
  • Núria MartíDirectora d’Innovació Biocat.
  • Angeles BarriosDirectora d’Assumptes Públics i Relacions Institucionals EIT-Health.

16. 40 h - Projecte alt potencial emprenedor 1

16. 50 h - Projecte alt potencial emprenedor 2

17. 00 h - Ronda de presentacions

18.00 h - Cloenda i Cocktail Networking

 

Darreres edicions:

  • 26è Fòrum d'Inversió Healthcare Barcelona - 27 de maig de 2020. Veure el vídeo
  • 27è Fòrum d'Inversió Healthcare Barcelona - 4 de novembre de 2020. Veure el vídeo
  • 28è Fòrum d'Inversió Healthcare Barcelona - 24 de març de 2021. Veure el vídeo
  • 29è Fòrum d'Inversió Healthcare Barcelona - 28 d'octubre de 2021. Veure el vídeo
  • 30è Fòrum d'Inversió Healthcare Barcelona - 31 de març de 2022. Veure el vídeo
  • 31è Fòrum d'Inversió Healthcare Barcelona - 26 d'octubre de 2022. Veure el vídeo
  • 32è Fòrum d'Inversió Healthcare Barcelona - 29 de març de 2023. Veure el vídeo
  • 33è Fòrum d'Inversió Healthcare Barcelona - 25 d'octubre de 2023. Veure el vídeo
  • 34è Fòrum d'Inversió Healthcare Barcelona - 30 d'octubre de 2024. Veure el vídeo

Entitats promotores:

COMB Barcelona Activa Biocat Grup Med