Barceloní, obté la llicenciatura l’any 1951 i continua la seva formació en el Departament Central de Raigs X de la mateixa Facultat de Medicina de la ciutat que el va veure néixer. L’any 1956 inicia, ja com a radiòleg del Servei de l’Aparell Respiratori de l’Hospital de Sant Pau, una llarga carrera professional que inclou fites com la direcció del Servei de Radiologia de l’Hospital de Sant Joan de Déu (1956-69) i del Servei de Radiologia de l’Hospital Infantil de Sant Rafael (1960-75). Fou també cap clínic del Servei de Radiologia de la Clínica Infantil de la Seguridad Social (1966-1977), l’actual Hospital de la Vall d’Hebron.
L’any 1960 va ser cofundador de la Clínica Pediàtrica Teknon. Va dirigir el seu Departament de Radiologia fins l’any 1994. Fou també cap del Departament de Radiologia de l’Institut Dexeus entre els anys 1972 i 1982 i cofundador del seu històric Comitè de Patologia Mamària.
Des de l’any 1986, i fins a la seva jubilació, va ser director del Departament de Radiologia de la Clínica Sagrada Família. Home de feina i pare de família nombrosa, demostrà sempre rigor, ganes d’aprendre i gust per la innovació. Gaudia de la radiologia i la defensava i, com pocs, ens va ensenyar a estimar-la.
Descansi en pau.