Durant aquesta jornada posarem el focus en els trastorns cognitius en l’àmbit residencial i en el paper clau que hi tenen les famílies. L’objectiu és compartir coneixements, experiències i estratègies per millorar la qualitat de vida dels residents i promoure una atenció integral i personalitzada, que compti amb la complicitat dels entorns familiars.
Ens acompanyaran experts com Josep Vila, psicòleg especialitzat en gerontologia, codirector d’Observandi i professor associat de la Facultat de Psicologia de la UB, que oferirà una ponència sobre l’atenció a persones amb demència i les eines per a una intervenció amb sentit.
També comptarem amb la intervenció de Josep Maria Argimon, doctor en Medicina per la UAB i màster en atenció basada en l’evidència per la Universitat d’Oxford, actual director de Relacions amb el Sistema de Salut de la Fundació Pasqual Maragall, que abordarà el present i el futur de la malaltia d’Alzheimer.