Error al procesar el archivo SSI

ANTONI TRILLA | Vocal de la Junta de Govern

Canals de comunicació més diversos i propers


Twitter continua creixent i, com a novetat, cal destacar la posada en marxa dels newsletters i dels comptes de Twitter de les juntes comarcals

La comunicació és una eina fonamental per reforçar els valors de la professió i la seva relació amb els col·legiats i la ciutadania. La pàgina web del CoMB continua sent el canal que té més visibilitat i ha acumulat 1,1 milions de visites al llarg de 2018. Un dels espais que s'ha renovat ha estat el de la Secció de Metges MIR i Metges Joves, amb informació actualitzada al voltant de les especialitats MIR i de la residència. També s'ha incorporat a la pàgina web l'apartat Demografia mèdica, amb l'objectiu de donar a conèixer dades demogràfiques actualitzades del col·lectiu mèdic i analitzar, entendre i preveure els reptes i les necessitats tant dels professionals com del sistema sanitari.

Pel que fa a les xarxes socials, Twitter continua sent la xarxa que creix amb més rapidesa. L'any 2018 es va tancar amb 12.964 seguidors, un 11 % més que 2017. Cal esmentar la posada en marxa dels comptes de Twitter de les juntes comarcals del CoMB, una iniciativa de comunicació que té el suport de la nova Junta de Govern del Col·legi. L'objectiu d'aquests perfils és promoure la informació local i apropar-se als col·legiats de cadascuna de les 10 comarques d'una manera més directa.

Amb la mateixa finalitat, s'han posat en marxa els newsletters comarcals, a través dels quals es comuniquen de manera periòdica les activitats que es fan al territori. A aquests enviaments, cal afegir-hi els adreçats als membres de l'Assemblea de Compromissaris, per promoure la seva participació en l'activitat col·legial. A més, al llarg de l'any, s'ha continuat enviant el NewsCoMB i el NewsAgenda a tota la col·legiació. Aquests butlletins informatius també són dos dels canals amb més pes a l'hora de compartir i difondre els serveis i l'activitat de la institució.

Durant el 2018, s'ha reforçat l'apartat audiovisual amb la producció de més peces corporatives pròpies i s'han publicat tres números de la Revista COMB (#152, #153 i #154) i el suplement especial dedicat als Premis a l'Excel·lència Professional 2017. Aquesta publicació és l'altra gran via de comunicació amb els col·legiats. D'altra banda, la versió digital ha permès que sigui més fàcil per als usuaris compartir els continguts a les xarxes socials.


 


Error al procesar el archivo SSI